عاشقانه های من

فقط به عشق پرستو

عاشقانه های من

فقط به عشق پرستو

دوست داشتن آدم ها نمی تواند به مرتبه خدا بودن برسد اما بعد از خدا پرستو برای من سمبل عشق است و دوستش دارم...

نمیدانم کجای دنیای؟

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۳۲ ق.ظ

نمیدانم کجای دنیایی همچنان تنهایی یا با کسی دوستی یا ازدواج کرده ای ولی به وسعت تمام نگفته های دوستت دارم ، دوستت دارم و میخواهم که روزی تو را دوباره ببینم و به این روزهای سخت فراغ پایانی بدهم. پس از 7 سال با هم بودن تنهایم گذاشتی و تنها حرفت این بود که تنهایی بهتر است.

 

روزگار غربیسب است نازنین!!!

روز و روزگارت شاد و بودت در زیر سایه پروردگار مداوم ، دوستت دارررم heart

  • احسان عشق

پرستو خانومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی