عاشقانه های من

فقط به عشق پرستو

عاشقانه های من

فقط به عشق پرستو

دوست داشتن آدم ها نمی تواند به مرتبه خدا بودن برسد اما بعد از خدا پرستو برای من سمبل عشق است و دوستش دارم...

دانلود رمان عاشقانه به نام بنفشه

جمعه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ب.ظ


رمان عاشقانه


نام رماننام رمان :رمان بنفشه

نویسنده به قلم :mahtabi22

حجم رمانحجم رمان : ۹.۲۲ مگابایت پی دی اف , ۱.۳۳ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۱۹ مگابایت نسخه ی جاوا , ۴۹۲ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختر بچه ای ۱۲ ساله ست که پدر مادرش از هم دیگه جدا شدن مادر او که از جوانی بیماری افسردگی داشته پس از بدنیا اومدن بنفشه در بیمارستان روانی بستری میشه و پدرش از مادرش طلاق میگیره اون که بنفشه رو مقصر میدونسته نسبت به بنفشه هیچ توجهی نداره و همین باعث میشه که این دختر در مسیر زندگی گمراه بشه و خوب از بد رو تشخیص نده، تا اینکه با ورود دوست صمیمی و شریک پدرش یعنی سیاوش ۳۵ ساله به زندگی اونها احساسات جدیدی در بنفشه شکل میگیره و……


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان بنفشه از mahtabi22 با فرمت pdf

download :دانلود رمان بنفشه از mahtabi22 با فرمت apk

download :دانلود رمان بنفشه از mahtabi22 با فرمت java

download :دانلود رمان بنفشه از mahtabi22 با فرمت jad

download :دانلود رمان بنفشه از mahtabi22 با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان بنفشه از mahtabi22 با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

اسمم بنفشه ست، دوازده سالمه، کلاس اول راهنماییم، هنوز دوره ی ماهانه ام شروع نشده، ولی این دلیل نمیشه که بزرگ نشده باشم. از خیلی ازین دخترهای لوس و ننر هم بزرگتر و خانم ترم. درسته بابام همش بهم می گه اه برو اونور بچه، اه چه بچه ی اعصاب خورد کنی، اما من که خودم می دونم بچه نیستم، شما فکر می کنی خانم بودن به سن و ساله؟ یا به قد و هیکله؟ تازه من خیلی هم ریزه میزه نیستم، اگه یه بار بیاین کلاسمون می فهمین که از خیلی از همکلاسیام قدم بلندتره. خانم معلممون منو میز سوم نشونده. دوستم نیوشا بهم گفته سال دیگه همین موقع منم بالغ میشمو دوره ی ماهانه دارم، اون موقه دیگه کسی نمی تونه بهم بگه کوچولو، نیوشا خودش کلاس پنجم بالغ شده، من می دونم برم کلاس دوم راهنمایی دیگه بزرگ میشم، پس دیگه بهم نگین خانم کوچولو

یک نفس حرف زده بود. آن هم در مقابل سوال یکی از آن زنان آنچنانی، که هر شب به همراه پدر جوانش وارد خانه اشان می شدند: خانم کوچولو اسمت چیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی